IVECO STRALIS

 Dartıcı Iveco Stralis – 4 bazalı modelləri var:

  • Dartıcı Stralis Active Day (AD) – yataq yerləri olmadan, şəhər daxili və şəhər arası nəqliyyat üçün nəzərdə tutulub.
  • Dartıcı Stralis Active Time (AT) – orta və uzaq məsafələrdə şəhərlərarası və beynalxalq nəqliyyat üçün nəzərdə tutulub (bir yataq yeri var).
  • Dartıcı Stralis Active Space (AS) - şəhərlərarası və beynalxalq nəqliyyat üçün nəzərdə tutulub (iki yataq yeri var).
  • Dartıcı Stralis Executive Space (ES) - şəhərlərarası və beynalxalq nəqliyyat üçün, xüsusi seçim (iki yataq yeri var).

Sürücülər üçün yüksək səviyyədə, rahatlığı təmin edir.

Dartıcı IvecoStralis – bəzi bahalı istehsalçılardan, bu daha rahat və daha gözəldir. Bir çox sürücülər seçim edərkən, dartıcı Stralis maşınına üstünlük verirlər. İtalyan dizaynerlərinin tanınmış istedadı Iveco Stralis dartıcısını, yük avtomobil strukturunda, qanunverici dəb kimi yaratdı.

Iveco Stralis dartıcı kabinində - döşəmə tamamilə düzdür. Döşəmədən tavana qədər məsafə, təxminən 2m çatır.

Sükan sütunu, bucağın hündürlüyü üçün ayarlanıb. Sürücü oturacağından, istirahət yerinin keçidini asanlaşdırmaq üçün, İVECO mühəndisləri daha uzaqa getdilər. Qaldırıcının mötərizəsi ÖQK 180 dərəcə dönməklə, yataq yerinə yol aca bilər.

 Stralis salonunun dizaynında, yeni modul sistemi istifadə olunur. Faydalı sahənin artımı, avadanlıqların yerləşdirilməsi, müştərinin ehtiyaclarına və istəklərinə əsasən, kabin təchiz olunur. Stralis avtomobilinin, standart komplektasiyasına ön kompüter və takoqraf daxildir. Sürücüyə təsir edən xarici amillər, minimuma endirilib. Yeni pnevmatik dayandırma kabinin yan məzənnəsini və həmçinin İveco kabininin vibrasiyasını azaldır. Iveco Stralis dartıcı kabini çox yaxşılaşmış səs izolyasıyasına malikdir – kabində mühərrikin səsi, demək olar ki eşidilmir. Ventilyasiya sistemində, nazik hava təmizləyən quraşdırılıb, hətta gül tozuna qədər yığır.

 

 Iveco Stralis dartıcısı altı silindirli mühərrik ilə, Cursor sırası ilə (8, 10, 13), boru qızdırıcısı, dəyişən həndəsə ilə, iç həcminə uyğun 7,8, 10,3 и 12,88 l və 245 – 540l güc ilə təchiz olunur. Cursor mühərriklərinin elastikliyi (mühərrikin fırlanma dirsəkvarı valını, geniş tezlik diapazonunun, firlanma anını inkişaf edir) və Iveco Turbo Brake effektiv dekompressiya mühərrikinin əyləci, nəqliyyatın orta surətini artırmaq üçün, kömək edir.

IvecoStralis dartıcısı, ZF istehsal şirkəti tərəfindən muasir qutu ötürülməsi ilə təchiz olunur. Sifarişçinin xahişi ilə, maşınların çatdırılması mexaniki, yarı avtomatik və avtomatik qutu ötürücüləri ilə ola bilər. Iveco Cursor yeni mühərriki 13, 540 at gücü «EuroTronic full automated» qutu seriyası 16AS2601, ayırıcı və multiplikatornan təchiz olunur. Avtomatlaşdırılmış ötürücü qutular «EuroTronic full automated» məntiq nəzarət sisteminə malikdirlər, hansı ki sürücünün üslubunu qiymətləndirir, pedalın qüvvəsini və avtomobilin müqavimətini müqaisə edir.

Proqrama daxil olan nisbəti rəqəm sürücünün tələbinə əsasən, optimal kompromis yük və güc arasında olmalıdır. «EuroTronic full automated» qutularında, həmçinin əl rejimi də var, hansına ki hər an keçmək olar. Bu funksiya əsas, tam yüklənmə, aşağı ötürücünün yandırılması üçün və dekompressiya əyləc gücünün artırılması üçün istifadə olunur. Buna baxmayaraq əgər iş parametrlərinin dəyərlərindən kənara çıxmaq təhlükəsi varsa, onda aşağı ötürücünü yandırmaq mümkün olmayacaq. Beləliklə, hətta sürücünün, çox gobut səhvlərinə görə, bu ötürücü qutular avtomobilin mühərrikini, yüklənmədən və zədədən xilas edə bilər.

 ÖQ ilə müqaisədə «EuroTronic full automated» bir sıra faydaları yüksək rahatlığı təmin edir: məntiq nəzarət sistemi imkan verir ki, yanacağın istifadəsi, optimal ötürücü seçiminə əsasən azaldılır: qoruma dəyərlərdən kənara çıxsa, transmissiyanən sıradan çıxmasına gətirib çıxara bilər: sıxacın az istifadəsi, həmçinin az miqdarda yağın istifadəsi və daha az səs-küyə gətirib çıxarır. Bu funksiya əsas, tam yüklənmə, aşağı ötürücünün yandırılması və gücün artımı üçün istifadə olunur.

 Dartıcılar və yük maşınları Stralis ventilyasiya Knorr SB 7000 əyləcləri ilə, ölçüsü olan 436 � 45 мм, istehsalı Wabco şirkəti tərəfindən olan dörd təkərli, pnevmatik və elektron nəzarət sistemi ilə təchiz olunub. Sürücü əyləci basmaqla, surəti yavaşladır. əyləc nəzarət sisteminin bloku, əyləc dartıcı silindrlərdə, təzyiqi tənzimləyir və mühərriki ləngidir, (həmçinin, əgər varsa transmissiyanı yavaşladır) və qoşma əyləc sistemində təzyiq dəyişir, əyləcin gücləndirilməsi və oxlar arası bölünmə təmin olunmalıdır. əgər qoşma köhnə konstruksiyanındırsa, dartıcının yavaşlandırılması, yarımqoşmanın yavaşlandırmasına təsadüf edir. əyləcin çox istifadə olunma məlumatə, panel ekranına çıxır. EBS bloku, antikilidləmə(ABS) funksiya sistemini, korrektor əyləcinin gücləndirilməsi və (ASR) sürüşməyə qarşı sistemi yerinə yetirir.

 

 

EBS sistemi mühüm üstünlükləri təmin edir: surəti 85km/s yavaşlandarkın, 16m əyləc yolu azalır, əgər yarımqoşma EBS sistemi ilə təchiz olunub, onda 7-3 qədər disk əyləclərinin azaldılması (hesablamalara əsasən 650 000 km), yarımqoşma və dartıcı əyləc pedallarının bərabər istifadəsi və köməkçi əyləc sistemlərinin, optimal iş rejimi. istifadə edən  üçün, bütün bünlar, istifadə xərclərinin azaldılması deməkdir.

  Ekstremal istifadə üçün Iveco şirkəti, bütün modifikasiya modellərində Stralis hidrodinamik, ləngidici və ZF Intarder, ikinci nəsil üçün, geniş diapazon rejimi ilə seçilir və boş aşağı güc istehlakı ilə, əyləcin maksimal gücü təmin olunur. Avtomobildə qaldırıcı sükan carxı və ya sabit arxa ox, sükan carxında olan orta ox istifadə oluna bilər. Rusiyanın ağır şəraiti üçün, xüsusi avtomobillər, möhkəm arxası ilə istehsal olunur.

 

Avtomobilin metal konstruksiyası yüksək dərəcəli avropa poladından düzəldilir və hətta çətin iqlim şəraitində, avtomobilə uzun ömürlü zəmanət verilir.

 Iveco Stralis yeni elektrik Multiplex sistemi tətbiq olunur. Elektron bloklarından ibarətdir, CAN təkərləri ilə birləşir – bu istehsal sisteminin artımına və texniki xidmət zamanı, xərclərin azaldılmasına gətirib çıxarır.

Iveco Stralis dartıcıları – magistral nəqliyyat üçün, ən optimal seçimdir.

 

Dartıcı Təkər formulası ilə 4x2 və avtoqatarın ümumi çəkisi ilə 44 ton

Model

440S40T/FP LT

440S43T/FP LT

440S48T/FP LT

440S54T/FP LT

Təkər bazası (mm)

3650

3650

3650

3650

Uzunluq/En/Hündürlük (mm)

6076x2550x2821

6076x2550x2821

6076x2550x3582

6076x2550x3582

Öz çəki (kg)

6880

6880

7270

7270

Avtomobilin ümumi çəkisi (kg)

18000

18000

18000

18000

Yəhər mexanizma ağırlıq (kg)

11120

11120

10730

10730

Ön oxa (kg)

6700

6700

6700

6700

Arxa oxa (kg)

12300

12300

12300

12300

Mühərrik modeli

Cursor 10

Cursor 10

Cursor 13

Cursor 13

Maksimal güc (a.g)

400

400

480

540

Maksimal tork (nm)

1900

1900

2200

2350

 

Dartıcı Təkər formulası ilə 6x2 və avtoqatarın ümumi çəkisi ilə 44 ton

Model

440S40T/FP LT

440S43T/FP LT

440S48T/FP LT

440S54T/FP LT

Təkər bazası (mm)

2440-1360

2440-1360

2440-1360

2440-1360

Uzunluq/En/Hündürlük (mm)

6256x2550x2980

6256x2550x2980

6256x2550x3736

6256x2550x3736

Öz çəki (kg)

7340

7340

7800

7900

Avtomobilin ümumi çəkisi (kg)

24500

Yəhər mexanizma ağırlıq (kg)

17160

16700

Ön oxa (kg)

7100

2-ci və 3-cü oxa (kg)

6700-11500

Mühərrik modeli

Cursor 10

Cursor 10

Cursor 13

Cursor 13

Maksimal güc (a.g)

400

430

480

540

Maksimal tork (nm)

1900

1900

2200

2350